Role makléře je nejdůležitější ve fázi, kdy si vážný zájemce mnohdy začne diktovat podmínky, které jsou pro prodávajícího tak nevýhodné nebo zcela zcestné, že se prodej těm “milým lidem” co byli na prohlídce, může změnit v doslovné šikanování majitele nemovitosti.
A nemusí to být jen zájemce, ale často se najednou objeví při jednání jeho zástupce (advokát, realitní makléř, firemní právník..) a tito zástupci mají tendence vstupovat do již domluvených dohod a zásadně je měnit. Vždy při tom spoléhaji na tlak, který najednou vyvíjí na prodávajícího, který už počítá s prodejem. Cílem je snížení ceny nebo sjednání jednostranně výhodných podmínek pro kupujícího.
Zde jsou zkušenosti makléře ze stovek prodejů nemovitostí nenahraditelné. Nezkušenost majitelů je potom dělá zranitelnějšími, než by si mnohdy před prodejem dokázali představit a to jsou mnozí v zaměstnání zběhlými obchodníky nebo podnikateli.
Pokud se stále rohodujete a váháte zda mi zavolat nebo napsat, pomůže Vám třeba zhlédnout můj ceník služeb, případně vzorové smlouvy o spolupráci.
Nebo máte ještě nějaké dotazy, nejste si něčím jisti? Nevadí, schůzka se mnou je vždy nezávazná! Nebudu Vás do ničeho tlačit, ani nebudu používat laciné praktiky velkých realitních kanceláří.
Co však rozhodně použiju, pokud se dohodneme na spolupráci, jsou moje zkušenosti a mé obchodní i technologické znalosti jak prezentovat Vaši nemovitost mnohonásobně většímu počtu zájemců. A navíc zájemcům, kteří opravdu plánují koupi nemovitosti v dané lokalitě. A o to jde především. Dnes to není o tom, mít inzerci na co největším množství inzertních portálů, ale o něčem zcela jiném. Podat inzerát umí každý makléř i majitel nemovitosti. Ale umět zacílit jen na vybranou skupinu zájemců přes služby jako je YouTube, Facebook apod., to je bohužel stále něco, co uniká mnoha profesionálům.
Jěště stále váháte? Tak teď už snad jen zhlédnout portfolio toho, co jsem v životě prodal..
Hezký den
Honza Ptáček